sunnuntai 25. elokuuta 2013

VIHDOIN!! Haisuli body on täällä.


Nyt mä sen VIHDOIN löysin.



Oon ettiny tätä niiiin kauan. Joskus alkuraskaudesta bongasin näitä mm. vapaavalinnasta ja sitten kun olisin halunnu ostaa nii ne katos kun tuhka tuuleen. Muistaakseni ne bodyt oli tummemman värisiä haisuleita tai sitten jopa vihreitä? Koko oli turhan iso, olisin halunnu vähän pienemmän, tämä kokoa 74, mutta meneepähän sitten kun vähän kasvaa :) Mutta tähän olen enemmän kun tyytyväinen. <3 

Mentiin veljen kanssa käymään läheisessä Citymarketissa ja sieltä käveltii vauvavaate osaston ohi ja totutusti kävelin hyllyt läpi. En uskonu että edes nään siellä mitään haisulimaista. No eka bongasin sellasen tumman sinisen bodyn missä oli vain pieni haisuli nurkassa ja se makso n. 15€. Totesin, etten mä halua sitä, koska se ei ollu just se mitä olin ettiny. Pyörähdin ympäri ja TADAA. Siinä se oli. Ja vielä tarjouksessa. Ihan mahtavaa. :) Oli selkeesti tarkotettu, että mä JUST TÄNÄÄN meen sinne cittariin. Jee. Im feeling good. 

Tänään ollu muutenkin hyvä päivä. Vaikka välillä meinannu tulla turhautumisen itkupotkuraivarit kun kello menee niin hitaasti eikä oo tekemistä ja ei pääse sohvalta ylös ja sattuu mahaan ja särkee päätä ja vessassa saa ravata ja plaaaaaah. Kyllä nää päivät todella hajottaa. Onneks nää kauppareissut saa hyvän fiiliksen aikaan :) 

Huomenna sitten TAYSsin reissu edessä. Jäädäänkö vai eikö jäädä? Mitä uutisia? 
Huomenna kuullaa lisää. 

Xxx, Jenni 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut tervetulleita :)